Croan gaat een zonnige toekomst tegemoet

Bedrijfsontwikkelingen
Croan gaat een zonnige toekomst tegemoet

Een interview met oud-eigenaar Ton Kitzen en eigenaar Nathan van Groenigen

Croan Training en Coaching versterkt ontwikkeling. Van professionals in het sociaal domein, in kringloopwinkels, de zorg en meer. Na een soepele overgangsperiode draagt oud-eigenaar Ton Kitzen het stokje nu volledig over aan de huidige eigenaar Nathan van Groenigen. We blikken samen terug en vooruit.

“Vandaag geleerd, morgen toegepast. Dat waren de ambities 16 jaar geleden en nu nog steeds”, vertelt Ton. “Vooral (leidinggevend) personeel bij sociaal ontwikkelbedrijven en in de zorg heeft
hier baat bij.”

Ervarend leren
Croan onderscheidt zich met praktijkgerichte trainingen en kwaliteit.

Ton
“Ervarend leren noemen we dat. Alle trainers komen uit de praktijk. Ervaringsdeskundigen delen levensverhalen. Daarnaast werken we op geheel eigen wijze met acteur: LOTS (Learning on the Spot). Zo voelt iemand écht wat in de praktijk kan gebeuren.”

Nathan
“Dat doet Croan nog steeds! Daarnaast hebben we interactieve e-learnings ontwikkeld voor het theoretisch kader en werken we met praktijk-opdrachten. Zo vergroten we het leerrendement.”

Kwaliteit
Ton
“Ik ben enorm trots op Croan. Het groeit verder in omzet, personeel en trainingsaanbod. Terwijl het doel kwaliteit is. En ook die groeit. Ooit was de evaluatiescore een 8 en nu is dat
een dikke 9.”

Nathan
“Met dank aan het team: Croan zijn we met z’n allen. Van trainer tot backofficemedewerker. Iedereen geeft 100%. Dat merken deelnemers.”

Zonnige toekomst
Ton
“Nathan gaat met Croan een zonnige toekomst tegemoet. De drive om te verbeteren is groot, hij smeedt nieuwe samenwerkingsverbanden en Croan is steeds zichtbaarder.”

Nathan
“Croan heeft de potentie hét trainings-bureau te worden voor sociaal ontwikkelbedrijven in Nederland. Daar gaan we voor!”

Meer Ontwikkelingen

gedragsverandering training praktijkopdracht

Gedragsverandering

De praktijkopdracht van Croan is een eerste aanzet tot gedragsverandering na de training. We nemen daarmee…
Heb jij ook wel eens een spannend gesprek

Heb jij ook wel eens een spannend gesprek?

Deelnemer Yves van Veilig Thuis schrijft over zijn ervaring met de training ‘omgaan met emotionele bellers’.…
Leergang Werkleider

Leergang Werkleider

Sociale werkbedrijven en hun doelgroep ontwikkelen zich in verschillende richtingen. De financiële ontwikkelingen zorgen voor productiedruk,…