Trainster Astrid van Hout 'klantgerichtheid / hospitality'

AanbodErvaringsverhalen

Mooi compliment ontvangen over trainster Astrid van Hout deze week na aanleiding van de training ‘Hospitality’: “Er zijn veel wijze dingen besproken en ik heb nieuwe dingen geleerd. Geleerd hoe bepaalde dingen moeten en wat ik beter kan doen. Ik ben tevreden, goed geïnformeerd” en “Astrid is een fijne vrouw om naar te luisteren. Rustig en duidelijk”. Met een 9,4-waardering van alle deelnemers. Super!

Over de training ‘klantgerichtheid / hospitality’ 

Zijn je gasten of klanten niet tevreden over je service? Lijkt het alsof ze een volgende keer niet bij je bedrijf terug komen? Met een training klantgerichtheid leren je medewerkers hoe met klanten om te gaan.

Werken met gasten, klanten of bezoekers vraagt om een klantgerichte en service verlenende houding van je medewerkers. Je wilt je cliënten graag gastvrij ontvangen in je bedrijf zodat ze ook een volgende keer weer terugkomen. Met de perfecte service en klantgerichtheid maak je van je klanten zelfs fans van je bedrijf.

Meer Ontwikkelingen

gedragsverandering training praktijkopdracht

Gedragsverandering

De praktijkopdracht van Croan is een eerste aanzet tot gedragsverandering na de training. We nemen daarmee…
Croan gaat een zonnige toekomst tegemoet

Croan gaat een zonnige toekomst tegemoet

Een interview met oud-eigenaar Ton Kitzen en eigenaar Nathan van Groenigen Croan Training en Coaching versterkt…
Heb jij ook wel eens een spannend gesprek

Heb jij ook wel eens een spannend gesprek?

Deelnemer Yves van Veilig Thuis schrijft over zijn ervaring met de training ‘omgaan met emotionele bellers’.…