Trainster Astrid van Hout 'klantgerichtheid / hospitality'

AanbodErvaringsverhalen

Mooi compliment ontvangen over trainster Astrid van Hout deze week na aanleiding van de training ‘Hospitality’: “Er zijn veel wijze dingen besproken en ik heb nieuwe dingen geleerd. Geleerd hoe bepaalde dingen moeten en wat ik beter kan doen. Ik ben tevreden, goed geïnformeerd” en “Astrid is een fijne vrouw om naar te luisteren. Rustig en duidelijk”. Met een 9,4-waardering van alle deelnemers. Super!

Over de training ‘klantgerichtheid / hospitality’ 

Zijn je gasten of klanten niet tevreden over je service? Lijkt het alsof ze een volgende keer niet bij je bedrijf terug komen? Met een training klantgerichtheid leren je medewerkers hoe met klanten om te gaan.

Werken met gasten, klanten of bezoekers vraagt om een klantgerichte en service verlenende houding van je medewerkers. Je wilt je cliënten graag gastvrij ontvangen in je bedrijf zodat ze ook een volgende keer weer terugkomen. Met de perfecte service en klantgerichtheid maak je van je klanten zelfs fans van je bedrijf.

Meer Ontwikkelingen

vertrouwenspersoon Charlotte Lambooij

Vertrouwenspersoon Charlotte Lambooij: Betrokkenheid en expertise voor een veilige werkomgeving

Vertrouwenspersonen worden vaak gezien als degenen waar je naartoe stapt bij problemen op de werkvloer. Charlotte…
taken vertrouwenspersoon

De vertrouwenspersoon: wat mag je van ze verwachten en wat niet?

Vertrouwen op de werkvloer is van onschatbare waarde. Het is de basis voor een gezonde en…
externe vertrouwenspersoon in gesprek

Een interne of externe vertrouwenspersoon aanstellen? Wat past het beste bij jouw organisatie?

Agressie, intimidatie of grensoverschrijdend gedrag wil je koste wat het kost vermijden, ook op de werkvloer.…